Ελαττωματικά φάρμακα της TEVA «σκότωσαν» ασθενή!

Share

TEVA

\r\n

Σάλος στη Γαλλία από την ελαττωματική παρτίδα διουρητικού της Teva

Έρευνα διατάχθηκε χθες να ξεκινήσει στη Γαλλία έπειτα από τον θάνατο ενός 80χρονου το περασμένο απόγευμα έπειτα από την χρήση φαρμακευτικού σκευάσματος του εργαστηρίου Teva, του οποίου δύο ελαττωματικά παρασκευασμένες παρτίδες αποσύρθηκαν από την αγορά, ανακοίνωσαν σήμερα πηγές προσκείμενες στις έρευνες.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, το θύμα βρήκε τον θάνατο μετά την κατανάλωση επί πολλές ημέρες ενός σκευάσματος, το οποίο θεωρούσε πως ήταν διουρητικό, αλλά προερχόταν από την ελαττωματική παρτίδα φαρμάκων, που ενδέχεται να περιείχαν και ένα υπνωτικό.

Read more: http://www.newsbomb.gr/ygeia/story/315494/elattomatika-farmaka-tis-teva-skotosan-astheni#ixzz2Viubu3xy

\r\n

ΠΗΓΗ:medispin.blogspot.gr

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ιατρικός Σύλλογος Λάρισας
28ης Οκτωβρίου 43 Λάρισα 41223
Τηλ.2410287777 - 2410236036
Φαξ:2410287777

Website: http://www.isli.gr

 

 Email:Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να το δείτε.
 ------------
 Σας ενημερώνουμε οτι τα γραφεία του ΙΣΛ θα είναι ανοικτά προς εξυπηρέτηση ως εξής:
Δευτέρα εως Παρασκευή πρωί 09:00-14:00
Δευτέρα-Τετάρτη απόγευμα 18:00-20:00

 

"ΒΙΟΠΟΛΙΣ ΥΠΟΔΟΧΕΥΣ"

viopolis ypodoheus

Ημερολόγιο δημοσιεύσεων

Οκτώβριος 2019
Δε Τρ Τε Πε Πα Σα Κυ
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
Βρίσκεστε εδώ: Αρχική ΕΟΦ Ελαττωματικά φάρμακα της TEVA «σκότωσαν» ασθενή!