“Πρεμιέρα” με 235 κλήσεις έκανε ο τετραψήφιος αριθμός «1142» – ή αλλιώς η γραμμή «ενημέρωσης και βοήθειας» – την πρώτη ημέρα της λειτουργίας του, στο πλαίσιο εφαρμογής του αντικαπνιστικού νόμου.
Αναλυτικότερα ο τετραψήφιος αριθμός δέχθηκε:
58 καταγγελίες
22 αιτήματα βοήθειας για διακοπή καπνίσματος
66 γενικές πληροφορίες για τον αντικαπνιστικό νόμο
58 κλήσεις δεν ολοκληρώθηκαν
14 έκλεισαν τη γραμμή πριν συνομιλήσουν με εκπρόσωπο
17 Άλλο
Πως λειτουργεί
Καλώντας στο 1142 οι πολίτες, αφού δώσουν το ονοματεπώνυμό τους, το τηλέφωνό τους, το email τους, έχουν τη δυνατότητα να αναφέρουν παραβάσεις που διαπιστώνουν στην εφαρμογή του αντικαπνιστικού νόμου.
Στη συνέχεια οι επώνυμες αναφορές ομαδοποιούνται και προωθούνται απευθείας στις Αρχές Ελέγχου ανά κατηγορία (Ελληνική Αστυνομία, Δημοτική Αστυνομία, Υγειονομικές Διευθύνσεις Περιφερειών ή Λιμενικό Σώμα) και κατόπιν διενεργούνται έκτακτοι ή τακτικοί στοχευμένοι έλεγχοι, με βάση την καταγγελίες που έχουν καταγραφεί στο σύστημα.
ΠΗΓΗ: https://www.healthreport.gr/